نرم افزار باشگاه مشتریان لویکلاب، امکان صدور کارت اعتباری با مبلغ اعتبار دلخواه را به شما می دهد.

کارت های اعتباری صادر شده، قابلیت شارژ مبلغ به تعداد دفعات نامحدود را دارند و می توان برای مبلغ شارژ شده در کارت ، تاریخ انقضاء تعریف کرد که در زمان مقرر و به صورت اتوماتیک اعتبار منقضی شود و قابل استفاده نباشد.

مشتریان با استفاده از کارت اعتباری صادر شده توسط شما می توانند از فروشگاه شما خرید کند و مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند.

به طور مثال ، یک کارت اعتباری به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای یکی از مشتریان خود صادر می کنید و این اعتبار به مدت ۳۰ روز در شعبه های فروشگاه شما قابل استفاده است.

حتی می توانید مبلغ اعتبار را محدود به خرید یک کالای خاص کنید و با در روزها و ساعات خاصی قابل استفاده باشد. به صورت مثال :

مثال یک : ۲۰۰ هزار تومان اعتبار ، قابل استفاده برای خرید از گروه کالای لوازم خانگی

مثال ۲ : مبلغ ۱۵۰ هزار تومان اعتبار برای خرید در شعبه های مختلف فروشگاه ، در روزهای خاصی از ساعت ۱۵ الی ۱۷

مثال ۳: مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اعتبار ، فقط برای خرید فرش ۹ متری ، به روش خرید آنلاین

امکانات طرح اعتباری نرم افزار لویکلاب بسیار زیاد و کاربردی می باشد. نرم افزار لویکلاب به همه حالت های ممکن اعتبار مجازی خرید فکر کرده و ابزارهای مورد نیاز شما را طراحی کرده است.

در صورت استفاده از اپلیکیشن باشگاه مشتریان لویکلاب، مشتریان شما در هر لحظه می توانند میزان اعتبار خود را در تمامی شعب برند و کسب و کار شما ببینند و همچنین شرایط مصرف اعتبار ها و لیست تراکنش های اعتبار را به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایند.