با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان لویکلاب ، شما می تونید مشتریان خود را گروه بندی کنید. مثلا گروه طلایی ، نقره ای و… تا برای آن ها کارت عضویت صادر کنید. این کارت ها می توانند ماهیت کارت تخفیف ، کارت اعتباری ، و یا صرفا کارت عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاه یا کسب و کار شما را داشته باشند.

لویکلاب از انواع کارت های RFID ، مغناطیسی ، کارت NFC و یا کارت های بارکدی و Qr code پشتیبانی می کند و شما می توانید از انواع این کارت ها برای مشتریان خود صادر کنید و در باشگاه مشتریان استفاده کنید.کاربرد کارت در باشگاه مشتریان لویکلاب و سیستم وفادارسازی مشتری بسیار متنوع است. به طور مثال مشتری شما هنگام مراجعه به فروشگاه می تواند با ارائه کارت خود به فروشنده ،احراز هویت شوید و گروه مشتری ، امتیاز ،اعتبار و تخفیفات شما برای فروشنده نمایش داده شود.

برنامه وفاداری مشتری به این صورت است که به‌ طور مثال برخی فروشگاه‌ها طی زمان مشخصی به مشتریان یک تخفیف مشخص ارائه می‌دهند. مثلاً تخفیف ۱۰ درصدی طی مدت‌ زمانی کوتاه یا همیشه.به طور مثال یک کارت می تواند ۱۰ درصد تخفیف نقدی روی صورت حساب مشتری را داشته باشد و یا ضمن تخفیف نقدی ، ۵ درصد مبلغ خرید مشتری را روی کارت شارژ کند.کارت وفاداری مشتریان یا باشگاه مشتریان را می‌توان در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، خدمات تفریحی، شرکت‌ها، مراکز فروش رنجیره ای و هر نوع کسب‌ و کاری که فکرش را کنید استفاده کرد. برخی دیگر به ازای خرید مشتری به مشتری امتیاز می‌دهند که بتوانند در آینده برای خرید از فروشگاه از این امتیازات استفاده کنند. برخی فروشگاه‌ها نیز به مشتری تنها در برخی شرایط خاص تخفیف می‌دهند.

فروشگاه‌های بزرگ از کارت وفاداری مشتریان بانام کارت‌های تخفیف یا جایزه استفاده می‌کنند؛ که برای خرید محصول خاص به مشتریانی که کارت وفاداری مشتریان دارند تخفیف می‌دهند.کارت های تخفیف می توانند میزان تخفیف مشخص و شرایط خاص برای تخفیف خرید مشتری داشته باشند. مبالغ شارژ شده روی کارت مشتری ، در خریدهای بعدی مشتری قابل استفاده است. جهت بالا بردن امنیت کارت ها ، رمز به کارت اختصاص داده شده است و هنگام مراجعه به فروشگاه و انجام عملیات پرداخت با کارت ، رمز کارت از مشتری درخواست می شود. همچنین مشتری در هر لحظه با استفاده از اپلیکیشن موبایل ، رمز کارت خود را به صورت آنلاین تغییر دهند.

مزایای کارت وفاداری مشتریان :


احترام به مشتریان

متمایز کردن کسب ‌و کار خود

بالا بردن فروش شما

حفظ ارتباط با مشتریان

اطلاع‌ رسانی به مشتریان

معرفی مشتریان جدید توسط مشتریان فعلی باکارت وفاداری مشتریان

طراحی اختصاصی لوگو فروشگاه بـر روی کارت وفاداری مشتریان