باشگاه مشتریان کلینیک پوست و مو

اهمیت باشگاه مشتریان برای کلینیک زیبایی چیست؟

به عنوان یک کسب و کار موفق لازم است تا حتما در تلاش کنید تا مشتریان خود را ثابت نگه دارید و روز به روز افزایش کنید. با باشگاه مشتریان لویکلاب می‌توان راهکاری برای یکپارچه سازی کلیه فعالیت‌های مطب در ارتباط با بیمار دانست. باشگاه مشتریان، بهانه‌ای برای پل ارتباطی با بیماران . ﺑﺎﺷﮕﺎه ﻣﺸﺘﺮیان برای کلینیک های زیبایی را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮏ ﺑﺎﺷﮕﺎه ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﻮﺳﯿﻠﻪ ﯾﮏ مرکز درمانی و ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اﯾﺠﺎد ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ و ﻣﻨﻈﻢ ﺑﯿﻦ اﯾﻦ اﻋﻀﺎء (بیماران و پزشکان) اﯾﺠﺎد ﺷﺪه و ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ و ﺑﻪ آﻧﻬﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ای از ﻣﻨﺎﻓﻊ را ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ارزش اﻓﺰوده ﻫﺎی زﯾﺎد اراﺋﻪ ﻣﯽ دﻫﺪ. باشگاه مشتریان لویکلاب برای تأمین نیازها و ایجاد منافع بیشتر بیماران شکل می‌گیرد. گردآمدن بیماران در یک تشکل ارزش آنها را بیشتر نموده و حس وفاداری آن‌ها را به پزشک بیشتر می کند. معمولاً باشگاه مشتریان همراه با اجرای برنامه وفاداری خواهد بود.

باشگاه مشتریان کلینیک زیبایی

باشگاه مشتریان کلینیک پوست و مو محفلی است که عضویت در آن هم برای دست اندرکاران کلینیک ها و مطب ها و هم برای مراجعین می تواند مفید باشد. کلینیک ها می توانند از این طریق مراجعین وفادار به دست آورند. از سوی دیگر افراد عادی نیز می توانند اطلاعات خود را بالا برده و از آخرین آفر ها و خدمات آگاه  شوند به عنوان مثال  (کلینیک زیبایی بهرویان و یا کلینیک تخصصی پوست و مو رازی) دارای خدمات باشپاه مشتریان می باشند.

افتتاح باشگاه مشتریان کلینیک پوست و مو

غیر از کسب درآمد برای پزشکان، می توانند از این طریق فرم های نظرخواهی ایجاد نموده و از افراد درخواست نمایند که آنها تکمیل کنند. با این روش، خدمات خود را ارزیابی کرده و در مواقع لزوم می توانند تغییر رویه دهند. در واقع این نوع باشگاه ها می توانند یک معجزه تبلیغاتی نیز در نظر گرفته شوند.

از طریق باشگاه مشتریان لویکلاب برای کلینیک های زیبایی شما می توانید دامنه فعالیت و جامعه ای که با آن در ارتباط هستید را گسترش دهید، به طور مثال شما می توانید از مشتریان خود بخواهید تا دوستان خود را عضو نموده و به ازای این کار به آنها آفرهای ویژه ارائه نمایید. این کار موجب می شود تا حوزه فعالیت شما گسترش یافته و بازاریابی بهتری انجام دهید. یک ترفند بسیار ساده برای افزایش مشتریان وفادار با کمترین هرینه استفاده از مکانیزم پورسانتی باشگاه لویالتی لویکلاب است یعنی می توانید این جایزه ها را به صورت پورسانتی نیز قرار دهید تا مشتریان وفادار شما سعی بیشتری در تبلیغات و معرفی شما به دوستانشان انجام دهند. در این راستا اگر کسی دوستش را به باشگاه شما معرفی کند شما می توانید با توجه به میزان خرجی که شخص معرفی شده می کند درصدی را به شخص معرفی کننده امتیاز یا اعتبار دهید.این افزایش امتیاز هر بار به وسیله ی پیامک به او اطلاع داده میشود و مشتریان شما در هر لحظه می‌توانند از تغییر در میزان امتیازات خود با خبر شوند.

هدیه های ویژه

از دیگر اهمیت هایی که باشگاه مشتریان لویکلاب برای کلینیک زیبایی با نرم افزارلویکلاب می توانید انجام دهید این است که به مناسبت های مختلف مانند روز تولد، عید نوروز، شروع فصل بهار یا زمستان یا هر چیز دیگر هدیه دهید حال بنا به خواسته ی شما این هدیه می تواند به صورت امتیاز، اعتبار،تخفیف، ، استفاده از برخی از خدمات مانند اسکن پوست و مو رایگان باشد. مثلا می‌توانید در پیامکی به او بگویید که به دلیل تولدشان در صورت مراجعه درهفته ی جاری خدمات فیشال را با ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنند یا هزینه ی ثبت نام در دوره ی درمانی یک ماهه برای آبرسان موهای خود را با نصف قیمت تجربه کنند.

کارت وفاداری

مشتریان باشگاه لویکلاب برای کلینیک زیبایی ،کارت های اعتباری دریافت می نمایند که این کارت ها جدا از بحث مالی که دارند حس تعلق و تعهد را نیز به وجود می آورند لذا همراهان وفادار بیشتری را به دست می آورید. از دیگر مزایای این باشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه کارت های تخفیف
  • به دست آوردن مشتریان بیشتر
  • اطلاع رسانی های سریع تر
  • به دست آوردن بازخورد فعالیت ها به روشی موثر تر
  • به دست آوردن آگاهی و دانش فنی بیشتر
  • رسیدگی به درخواست ها با اولویت بیشتر

برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان لویکلاب تماس حاصل فرمایید. کارشناسان لویکلاب شما را برای راه اندازی بهترین باشگاه مشتریان راهنمایی خواهند کرد.