باشگاه مشتریان آرایشگاه ها

چرا باشگاه مشتریان برای سالن های زیبایی ضروری است ؟

باشگاه مشتریان لویکلاب سالن های زیبایی، می تواند همان جامع هدف عالی یک سالن های زیبایی را ایجاد نماید که از طریق آن شما خدمات خود را معرفی نموده و از طریق آن به جذب مخاطب ویژه اقدام نمایید. درج کارت های هدیه، شرایط تخفیفات فصلی، امتیاز دهی، اطلاع رسانی سریع و برگزاری نظرسنجی های کاربردی تنها بخشی از مزایای این باشگاه می باشد.

باشگاه مشتریان آرایشگاه ها

افراد برای استفاده از خدمات مورد نیاز خود همواره به یک مکان معتبر مراجعه می کنند. سالن های زیبایی نیز از جمله این مراکز خدماتی می باشد. در چند سال اخیر رقابت زیادی بین سالن های زیبایی بوجود آمده است. چرا که افراد بیشتری به زیبایی خود اهمیت می دهند. بنابراین سالن های زیبایی باید با بکارگیری ترفند های اصولی سهم بیشتری از مشتریان را ازآن خود نمایند. چرا که در غیر این صورت مشتریان سالن زیبایی کاهش پیدا می کنند و روز به روز رقابت سخت تر خواهد شد.

برند سازی در سالن های زیبایی نیز منجر به جذب مشتری بیشترخواهد شد. راهکار های زیادی برای برند سازی سالن های زیبایی وجود دارد. اصلی ترین شاخص برند شدن یک سالن زیبایی ، رضایت مشتریان آن سالن می باشد (مثل سالن زیبایی منیژه حریری)

باشگاه مشتریان لویکلاب به عنوان ابزاری بسیار پرکاربرد در جهت جلب رضایت مشتریان، سالن های زیبایی را در راستای برند سازی یاری می کند. باشگاه مشتریان لویکلاب با خدماتی که ارائه می دهد باعث افزایش رضایت مشتریان می شود. جلب رضایت مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که مشتریان سالن زیبایی از خدمات راضی باشند سعی در معرفی آن خواهند داشت. علاوه بر این رضایت مشتریان ذهنیت مثبتی را از سالن زیبایی ایجاد می کند. به همین جهت باشگاه مشتریان با افزایش رضایت مشتریان با درخشش برند سالن زیبایی در ذهن مشتریان خواهد شد. با برند سازی سالن زیبایی ، جذب مشتری به آسانی قابل انجام خواهد بود.

از آنجایی که همیشه هر مشتری ترجیح میدهد اگر از خدمات موجود در یک آرایشگاه راضی باشد همیشه به همان آرایشگاه مراجعه کند و در حال حاضر هم همه ی خدمات مثل کوتاهی مو،میکاپ،اصلاح،رنگ کردن مو، خدمات ناخن و هزاران خدمات دیگر بسیار قیمت بالایی دارند میتوانید برای نگه داشتن مشتریان خود برای آنها تخفیفات و هدیه هایی در نظر بگیرید و این امر غیر از احساس رضایت و ارزشمندی باعث می شود آن مشتریان هیچ وقت به سالن دیگری حتی فکر هم نکنند.

اطلاع رسانی برای جذب مشتری 

سالن های زیبایی در زمان های مختلف ممکن است تغییراتی را برای ارائه ی خدمت به مشتریان انجام دهند. به طور مثال ممکن است خدمات جدیدی به سالن زیبایی اضافه شود و یا ظرفیت پذیرش مشتریان افزایش یابد یا تعطیلی هایی که ممکن است رخ دهد و یا ممکن است سالن زیبایی ساعت کاری خود را کم و یا زیاد کند در هر صورت بهتر است که مشتریان سالن زیبایی از این تغییرات اطلاع داشته باشند. با اطلاع دادن این اتفاقات، نوعی احترام و ارزش برای مشتری در نظر گرفته می شود. مشتری نیز با دیدن این احترام احساس رضایت بیشتری از سالن زیبایی پیدا می کنند. بدین صورت مشتریان قدیمی همچنان جذب سالن زیبایی خواهند شد.

باشگاه مشتریان با داشتن اطلاعات تماس مشتریان ، این امکان را در اختیار سالن زیبایی قرار می دهد که مدیران سالن بتوانند به راحتی اخبار و اطلاعیه های سالن زیبایی را به مشتریان برسانند. این کار به کمک باشگاه مشتریان تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد بود. این کار علاوه بر اطلاع رسانی اتفاقات سالن زیبایی ، نوعی یادآوری به مشتریان خواهد بود. امکان مراجعه ی مجدد مشتری و جذب آن ها به کمک باشگاه مشتریان ، افزایش می یابد.

تخفیفات سالن ها

اصلی ترین کاربرد باشگاه مشتریان ، ارائه ی تخفیف در ازای مراجعه ی مشتری به سالن زیبایی می باشد. ارائه ی تخفیف  باعث می شود که مشتریان بیشتری جذب سالن زیبایی شوند. بنابراین لازم است تا اخذ امتیاز برای انواع مشتریان و انواع امور زیبایی در نظر گرفته شود. چرا که هر نوع خدماتی در خصوص زیبایی هزینه ای متفاوت دارد. بنابراین میزان سود هرکدام نیز متفاوت است. به همین علت لازم است تا برنامه ریزی های لازم جهت دادن امتیاز مناسب صورت بگیرد.

جذب مشتری سالن زیبایی با باشگاه مشتریان توسط تخفیف های ارائه شده به نسبت امتیاز اخذ شده صورت می گیرد. البته در برخی از خدمات آرایشی و زیبایی لازم است تا محدودیت تخفیف نیز در نظر گرفته شود. چرا که در این صورت مشتریان همواره برای خدمات زیبایی خود مبلغی را پرداخت می کنند و بهتر است اخذ امتیاز تنها برای گرفتن میزان مشخصی تخفیف صورت بگیرد. مشتریان با دریافت تخفیف توسط باشگاه مشتریان احساس رضایت بیشتری خواهند کرد. بدین صورت مشتریان بیشتری جذب سالن آرایشی خواهند شد.

هدیه های سالن

یکی دیگر از خدماتی که در باشگاه مشتریان سالن زیبایی برای جذب مشتری بیشتر می توان در نظر گرفت، هدیه دادن در ازای خرج امتیازات می باشد. یعنی مشتری ها بتوانند تخفیف و یا هدیه انتخاب کنند. هدیه های در نظر گرفته  شده در باشگاه مشتریان بهتر است در رابطه با زیبایی و محصولات آرایشی باشد. در این صورت مشتری بیشتری جذب سالن زیبایی می شود. برای در نظر گرفتن امتیاز لازم برای دریافت هدیه در باشگاه مشتریان ، باید میزان امتیاز و سود سالن زیبایی بررسی شود. در این صورت جذب مشتری به همراه سود بیشتر برای سالن زیبایی صورت می گیرد.

وجود هدیه در باشگاه مشتریان علاوه بر احساس رضایت مشتریان ، یادآوری مناسب برای آن ها خواهد بود چرا که هر بار مشتریان از هدیه ی دریافت شده استفاده کنند، به سالن زیبایی خواهند افتاد. یادآوری سالن زیبایی به این طریق نقش خوشایندی را در ذهن مشتریان ترسیم می کند و همواره اسم سالن زیبایی نیز به یاد مشتری خواهد ماند.

کارت وفاداری

شما می توانید برای مشتریان خود کارت عضویت نیز تهیه کنید. تصور کنید که کارتی خوش فرم و زیبا، احساس رضایت و خوشنودی میکند همچنین همواره به یاد شما هستند . این کارت ها از جنس مرغوبی است که طبق سلیقه ی شما طراحی می شوند و مانند کارت های اعتباری قابل استفاده هستند و با هر بار عبور دادن از دستگاه کارتخوان می توانید اطلاعات مراجعه کننده و آخرین تاریخ مراجعه ی یا دیگر اطلاعات او را مشاهده کنید. همچنین فرد هنگام مراجعه به شما در صورت اعتبار داشتن کارت، می تواند از آن به جای پول نقد استفاده کند و دیگر نیازی به آوردن کیف اضافه نداشته باشد.

تبلیغات دهان به دهان

از بهترین تبلیغات برای جذب مشتری ، تبلغیات دهان به دهان می باشد. چرا که دارای بیشترین اثر جذب مشتری بین سایر راه های تبلیغاتی می باشد. یکی از امتیازاتی که در باشگاه مشتریان برای سالن زیبایی می توان در نظر گرفت، امتیاز معرفی افراد می باشد. بدین صورت که مشتریان سالن زیبایی با دادن کد معرف خود به اطرافیان و آشنایان می توانند از این امتیاز بهره مند شوند. با این کار مشتریان برای افزایش امتیاز خود در باشگاه مشتریان اقدام به معرفی و تبلیغ سالن زیبایی می کنند. با این اقدام تبلیغاتی با اثر بالا و در عین حال هزینه ی بسیار پایین، صورت می گیرد.

برای راه اندازی بهترین باشگاه مشتریان لویکلاب برای سالن زیبایی می توانید از خدمات و مشاوره های کارشناسان ما بهره مند شوید. کارشناسان ما با داشتن سابقه و تجربیات خود می توانند شما برای راه اندازی باشگاه مشتریان لویکلاب با بالاترین کارایی خود، راهنمایی کنند.