نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟

هدف نرم افزار باشگاه مشتریان ارائه راه‌کارهای مناسب جهت مدیریت مشتریان و موفقیت کسب و کار است. مشتریان امروزه انتخاب های متعدد و متنوعی دارند. بستر اینترنت و امکان خرید آنلاین و دسترسی به کالاهای متنوع تر کار فروش را برای کسب و کارها سخت‌تر کرده است.

در این شرایط کسب و کاری موفق است که خرید مشتری را پایان کار نمی‌داند. سعی می‌کند مشتری را حفظ و او را تشویق به خرید مجدد کند. و در نهایت مشتری خود را تبدیل به مشتری وفادار کند تا شما را به دوستان و آشنایانش پیشنهاد دهد.

راه اندازی باشگاه مشتریان مزایای فراوانی دارد که در زیر لیست آنها را مشاهده می فرمایید :

  • ارتباط مستمر با مشتری
  • گزارش گیری و تحلیل رفتار مشتری بر اساس داده های واقعی
  • قدردانی از وفاداری مشتری
  • تخفیف های هدفمند با توجه به رفتار هر مشتری
  • اطلاع رسانی رویدادها و جشنواره ها به مشتری
  • ترغیب مشتریان به تبلیغ کسب و کار و معرفی به دیگران
  • قابلیت گروه بندی مشتریان بر اساس میزان خرید و مبالغ خرید
  • اختصاص امتیاز متفاوت به کالاهای متفاوت
  • ثبت تخفیف ها و اعتبار ها
  • ثبت سفارش ها و صدور فاکتور
  • تحلیل هوشمند اطلاعات
  • گزارش گیری از فعالیت های اپراتورها
  • مدیریت یکپارچه شعبه های مختلف

طبق آمار و اطلاعات علم بازاریابی تکرار خرید مشتری‌های قبلی بسیار کم هزینه‌تر از جذب مشتری جدید است.

در واقع ما در سیستم باشگاه مشتریان فقط به دنبال مشتریان راضی نیستیم بلکه مشتری وفادار می‌خواهیم. کسی که بارها از ما خرید کند و ما را به دوستان و آشنایانش معرفی نماید.

مشتری در صورت رضایت از کالا، خدمات و پشتیبانی به کسب و کار شما وفادار می‌شود؛ و حس می‌کند جزیی از مجموعه شماست. او باید حس کند با گرفتن خدمات و یا کالا از شما سود کرده است. در این صورت سفیر شما خواهد شد؛ و برندتان را به دیگران توصیه می‌کند.

این تعریف باشگاه مشتریان و هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان بود. هم اکنون میتوانید درخواست خود را جهت راه اندازی باشگاه مشتری خودتان را ثبت کنید.