کارت باشگاه مشتریان

کارت وفاداری (هواداری)  و یا همان کارت باشگاه مشتریان به منظورجذب مشتری بیشتر و حفظ مشتریان قدیمی ارائه داده میشود. کارت باشگاه مشتری به صورت فیزیکی و مجازی وجود دارد. این کارت باشگاه مشتریان به سیستم اصلی سازمان و یا فروشگاه متصل می شود. بنابراین می توان پنل مخصوصی برای کاربران در ایجاد کرد تا مشتریان بتوانند از امتیاز ها و جوایز موجود در کارت خود مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم در خصوص اینکه کارت باشگاه مشتریان چیست توضیحات لازم را ارائه دهیم.کارت هواداری در عین سادگی، عملکرد مثبتی دارد و هر کسب و کاری می‌تواند با توجه به نوع فعالیت خود و مشتریانی که دارد، به شکل متفاوتی از آن استفاده کند.

چاپ کارت مشتریان را می‌توان امری ضروری در تجارت و موفقیت در کسب و کارها در نظر گرفت زیرا به صاحبان مشاغل کمک می‌کند که با به کار بردن روش‌هایی مانند امتیازدهی، ارائه تخفیف، پیشنهادات جذاب و … مشتریان را به خود وفادار نموده و میزان فروش خود را افزایش دهند. علاوه بر این اعطای کارت وفاداری به مشتریان باعث می‌شود که آن‌ها احساس با ارزش و خاص بودن پیدا کنند، و با هر بار استفاده از خدمات و محصولات شما از امتیاز ویژه‌ای بهره‌مند شود.

کارت باشگاه مشتریان لویکلاب

با مطالعه ی این مقاله تا انتها می توان به جواب سوال کارت باشگاه مشتریان لویکلاب چیست دست پیدا کرد.

منظور از کارت باشگاه مشتریان

به طور کلی به کارت و یا پنل مجازی که مشتریان بتوانند از طریق آن خدمات و جوایزی را دریافت کنند، کارت باشگاه مشتریان گفته می شود. بنابراین هر مشتری دارای یک کارت مخصوص به خود می باشد که امتیازات خرید او در همان کارت ذخیره خواهد شد. این کار به منظور افزایش رضایت مشتریان طراحی و ایجاد می شود. با افزایش رضایت مشتریان، میزان فروش فروشگاه نیز افزایش می یابد. چرا که وفاداری کاربران شما نیز با این کار افزایش یافته است. هرگاه یک فروشگاه دارای مشتریان وفادار باشد، هزینه های کمتری را برای تبلغیات و فروش خود می پردازد. در نتیجه سود خالص فروشگاه نیز افزایش می یابد.

 

مزایای کارت باشگاه مشتری

داشتن کارت باشگاه مشتری دارای مزایای بسیاری است. مزیت اصلی و هدف کلی ارائه کارت باشگاه به مشتریان ، افزایش وفاداری آنها است. این هدف با کمک باشگاه مشتری حاصل می شود و کارت باشگاه تنها ابزاری بین باشگاه مشتری و اعضای باشگاه است که مشتری هستند. اما داشتن کارت باشگاه مزایای دیگری نیز دارد.

یکی از مزایای مهم داشتن این کارت این است که فروشگاه همیشه به مشتریان یادآوری می کند. مردم همیشه با قرار دادن کارت باشگاه مشتریان در جیب ، کیف پول یا کیف پول خود ، فروشگاه را به یاد می آورند. حتی نگاه کردن به کارت نیز باعث ماندگاری بیشتر مارک فروشگاه در ذهن مشتریان می شود.

بعلاوه ، مشتریان هنگام استفاده از کارت خود احساس رضایت بیشتری خواهند داشت. زیرا با لمس کارت و استفاده از خدمات آن احساس خاصی پیدا می کنند. برای تحقق برنامه ها و خدمات رسانی به مشتریان ، باشگاه مشتریان باید در زمان مناسب ایجاد شود به طور کلی ایجاد باشگاه مشتری در هر سازمان یا فروشگاه دارای مزایای بسیاری است. همچنین برای درک بهتر این موضوع به مقاله ی مزایا و معایب باشگاه مشتریان مراجعه نمایید.

باشگاه مشتریان لویکلاب میتواند برای مشتریان خود بدون نیاز به مراجعه حضوری، کلیه سفارشات آنها را بصورت آنلاین ثبت نمایید. یک از شرکت هایی که این خدمات چاپ کارت باشگاه مشتریان را در اختیار عموم قرار خواهد داد شرکت کارت پرداز میباشد.برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان لویکلاب تماس حاصل فرمایید. کارشناسان لویکلاب شما را برای راه اندازی بهترین باشگاه مشتریان راهنمایی خواهند کرد.