چرا باشگاه مشتریان برای رستوران ها ضروری است ؟
مشتریان رستوران ها نیاز به خدمات همیشگی دارند. و در فواصل زمانی کوتاه مجدد به سمت شما برمی گردند. هر مشتری در هر زمانی می تواند برای گرفتن خدمات به شما مراجعه کنند. برای مجموعه هایی با این مشخصات راه اندازی باشگاه مشتریان بیشترین بازدهی را خواهد داشت برای همین باشگاه مشتریان رستوران لویکلاب به کمک شما می آید.
پیاده سازی باشگاه مشتریان به شما این امکان را می دهد تا از رستوران خود درآمد و سود بسیار بالایی را به دست آورید. بدون شک می دانید که هنگام راه اندازی رستوران باید کارهای زیادی از جمله آموزش پرسنل و تنظیم یک منو با کیفیت را انجام دهید.راه اندازی باشگاه مشتریان برای شما شرایطی را فراهم خواهد کرد تا مراجعه کنندگان راضی شما به مشتریان ثابت و وفادار تبدیل شوند. برای اینکه با مزیت های این برنامه آشنا شوید. در ادامه مقاله قصد داریم مطالب جامع تری را ارائه دهیم.

مشتریان را برای خود جذب کنید:
افزایش تعداد مشتریان وفادار و راضی به عنوان یکی از مزایای به کارگیری باشگاه مشتریان محسوب می شود. تعداد زیادی از مشتریان وفادار حداقل یک مشتری را برای سر زدن به رستوران شما ترغیب خواهند کرد به این معنی که، با داشتن ۸۰ مشتری وفادار می توانید از ۶۰ مشتری جدید پذیرایی کنید. مشتریان وفادار با تعریف از کسب و کارتان مشتریان جدیدی را به رستوران شما می فرستند در نتیجه بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید از داشتن مراجعه کنندگان جدید بهره مند خواهید شد.
از مشتریان خود نظرسنجی کنید:
با استفاده از نظرسنجی شما می توانید از طبع و سلیقه ی مشتریان خود مطلع شوید. مشتریان شما با پر کردن فرم نظرسنجی رستوران شما، امتیازی را درنظر می گیرند، که این نظرسنجی از طریق باشگاه مشتریان لویکلاب بسیاراهمیت دارد. هنگامی که مشتریان فرم ها را پر می کنند علاوه بر دریافت امتیاز، برای آنها حس احترام و اهمیت نیز ایجاد خواهد شد. به این صورت رضایتمندی مشتریان از رستوران شما بیشتر خواهد شد.
تغییرات منو را به مشتریان اطلاع دهید:
همانطور که می دانید غذاها، خوراکی ها و نوشیدنی های رستوران از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. در برخی از مواقع ممکن است شما با توجه به سلیقه ی مشتریان تصمیم بگیرید مورد جدیدی را به منوی رستوران خود اضافه کنید. برای اینکه بتوانید از همان زمانی که منو را تغییر می دهید مشتری جذب کنید، باشگاه مشتریان لویکلاب به شما کمک می کند تا مشتریان را از تغییرات ایجاد شده در منو و اضافه شدن غذاهای جدید مطلع سازید. تنها از طریق چند کلیک ساده می توان این اطلاع رسانی را انجام داد. به همین جهت مدیران و صاحبان رستوران یا کافه بدون داشتن هیچ گونه نگرانی می توانند در منوی خود تغییرات لازم را ایجاد کنند.
از تخفیفات مناسبتی مشتریان را مطلع سازید :
یکی از بهترین روشها برای رضایت و حفظ مشتری فعلی، ارائه پاداش به آنهاست. مثلا میتوانید در ازای هر ۱۰۰ هزار تومان خرید، یک کد تخفیف ۱۰ هزار تومانی برای خریدهای بعدی به او بدهید. نمونه این تخفیفها را در سایتها و کسبوکارهای بزرگ ایرانی مانند “دیجی کالا“، “نت برگ“، “مدیسه” و… میبینیم.
همچنین اگر دلیل شما از ارائه تخفیف، در ذهن مخاطبان موجه و قابل قبول باشد، آنها از مخاطب به خریدار تبدیل میشوند. به طور مثال میتوانید با دلایلی مثل: تولد یک سالگی رستوران، یک مناسبت تاریخی و… به مخاطبان تخفیف بدهید.
یک نکته مهم: برای محصولات جدید، یک تخفیف منطقی در نظر بگیرید و زیادهروی نکنید؛ چون درصد تخفیف ناگهانی و بالا روی یک محصول، این پیام را به مشتری میدهد که احتمالا محصول بیکیفیت است. پس با این کار، بهجای اینکه عامل فروش شوید، مانع آن خواهید شد.
یکی از بهترین استراتژیها برای حفظ مشتری در مدتی طولانیتر، ایجاد اشتراک است. از مخاطبان بخواهید به باشگاه مشتریان شما بپیوندند. شما با داشتن باشگاه مشتریان لویکلاب برای رستوران می توانید مشتریان خود را از این خبر خوشحال کننده با صرف کمترین هزینه با خبر کنید.
میزان سود و فروش رستوران افزایش پیدا می کند:
در صورتی که قادر به حفظ کردن چند درصد از مشتریان خود باشید باعث می شود. تا از سود و درآمد بسیار بالایی بهره مند شوید. باید گفته شود که همین موضوع یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم طراحی باشگاه مشتریان به شمار می آید. افزایش رضایت مشتریان رستوران یا کافه افزایش فروش را به دنبال دارد به دلیل اینکه اگر مشتریان از رستوران شما راضی باشند. با معرفی آن به دیگران بازاریابی دهان به دهان را برایتان انجام خواهند داد علاوه براین، آنها تمایل دارند بار دیگر به رستوران شما سر بزنند که چنین مسئله ای در بالا رفتن فروش بی تاثیر نیست اگر فروش رستوران افزایش یابد سود و درآمد زایی نیز بیشتر شده و موفقیت در کسب و کارتان نیز تضمین خواهد شد. به خاطر داشته باشید که تنها با استفاده از این برنامه به مزیت های ذکر شده دست پیدا خواهید کرد .
در آخر باشگاه مشتریان برای رستوران ها لویکلاب در کنار شماست تا تمامیه خدماتتان را به بهترین شکل به مشتریان وفادار خود ارائه دهید.
برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان لویکلاب تماس حاصل فرمایید. کارشناسان لویکلاب شما را برای راه اندازی بهترین باشگاه مشتریان راهنمایی خواهند کرد.