تخفیف از جمله موضوعات جذابی است که مشتریان با استفاده از آن به فعالیت بیشتر و اعتماد به شما و استفاده بیشتر از خدمات و محصولات شما در مراکز خرید، رستوران ها، کافه رستوران ها، آژانس مسافرتی و حتی در مطب پزشکان با تخصص های مختلف مانند دندانپزشکی و مراکز خدماتی مانند سینما، استخر و … تلاش می کنند به مشتریان وفادار شما پیوسته و از امتیازاتی که شما می توانید در کسب و کار خود تعریف کنید، بهره مند شود.

در باشگاه مشتریان لویالتی تمامی امتیازاتی که برای مشتریان در نظر گرفته شده است حول دو هدف عمده می گردد:
افزایش وفاداری مشتریان
جذب مشتریان جدید یا وفادارسازی تخفیف،
بسیاری از کسب و کارها شاید راهی جز دادن تخفیف نقدی به مشتریان خود نداشته باشند. در صورتی که در بسیاری از کسب و کار ها مانند مراکز خرید و مراکز خدماتی با استفاده از باشگاه مشتریان می توانند از امکانات نرم افزار وفاداری استفاده کرده و به سوددهی بیشتری دست پیدا کنند. صدالبته که دلیل اصلی وفاداری مشتریان و جذب مشتریان جدید، صرفاً تخفیف نیست. بلکه ارتباط با مشتریان، کیفیت محصول یا خدمات ارائه شده، برنامه ویژه نرم افزار مشتریان رایگان و در کل برنامه جامع باشگاه مشتریان و بسیاری از فاکتورهای دیگر نیز در رضایت مشتریان تأثیر دارد.
برای تخفیف دهی ایده های مختلفی وجود دارد از جمله :
- مشتریان وفادار خود کارت های تخفیف و پاداش یک بار مصرف در نظر بگیرید.
- برای مشتریانی که خرید های بالاتری دارند تخفیف قائل شوید.
- مشتریانی که بیشتر خرید میکنند کالای رایگان آفر دهید.
- به مشتریانی که از یک مبلغی بالاتر خرید کردند تخفیف بدهید.
- تخفیف های مشتریان وفادار خود را اولویت بندی کنید.
- از تخفیف های مناسبتی غافل نشوید.
- به مشتریانی که اعضای جدیدی را به باشگاه مشتریان معرفی می کنند تخفیف ویژه دهید.
- یکسری از محصولاتتان را به صورت رایگان به جای تخفیف به مشتریان اهدا کنید.
و هزاران راهکارهای دیگر که ما به راحتی به شما مشاوره می دهیم تا بهترین خودتان باشید