تخفیف از جمله موضوعات جذابی است که مشتریان با استفاده از آن به فعالیت بیشتر و اعتماد به شما و استفاده بیشتر از خدمات و محصولات شما در مراکز خرید، رستوران ها، کافه رستوران ها، آژانس مسافرتی و حتی در مطب پزشکان با تخصص های مختلف مانند دندانپزشکی و مراکز خدماتی مانند سینما، استخر و … تلاش می کنند به مشتریان وفادار شما پیوسته و از امتیازاتی که شما می توانید در کسب و کار خود تعریف کنید، بهره مند شود.

در باشگاه مشتریان لویالتی تمامی امتیازاتی که برای مشتریان در نظر گرفته شده است حول دو هدف عمده می گردد:

افزایش وفاداری مشتریان

جذب مشتریان جدید یا وفادارسازی تخفیف،

بسیاری از کسب و کارها شاید راهی جز دادن تخفیف نقدی به مشتریان خود نداشته باشند. در صورتی که در بسیاری از کسب و کار ها مانند مراکز خرید و مراکز خدماتی با استفاده از باشگاه مشتریان می توانند از امکانات نرم افزار وفاداری استفاده کرده و به سوددهی بیشتری دست پیدا کنند. صدالبته که دلیل اصلی وفاداری مشتریان و جذب مشتریان جدید، صرفاً تخفیف نیست. بلکه ارتباط با مشتریان، کیفیت محصول یا خدمات ارائه شده، برنامه ویژه نرم افزار مشتریان رایگان و در کل برنامه جامع باشگاه مشتریان و بسیاری از فاکتورهای دیگر نیز در رضایت مشتریان تأثیر دارد.

برای تخفیف دهی ایده های مختلفی وجود دارد از جمله :

  1. مشتریان وفادار خود کارت های تخفیف و پاداش یک بار مصرف در نظر بگیرید.
  2. برای مشتریانی که خرید های بالاتری دارند تخفیف قائل شوید.
  3. مشتریانی که بیشتر خرید میکنند کالای رایگان آفر دهید.
  4. به مشتریانی که از یک مبلغی بالاتر خرید کردند تخفیف بدهید.
  5. تخفیف های مشتریان وفادار خود را اولویت بندی کنید.
  6. از تخفیف های مناسبتی غافل نشوید.
  7. به مشتریانی که اعضای جدیدی را به باشگاه مشتریان معرفی می کنند تخفیف ویژه دهید.
  8. یکسری از محصولاتتان را به صورت رایگان به جای تخفیف به مشتریان اهدا کنید.

و هزاران راهکارهای دیگر که ما به راحتی به شما مشاوره می دهیم تا بهترین خودتان باشید