چرا باشگاه مشتریان برای باشگاه های ورزشی ضروری است ؟
به عنوان یک کسب و کار موفق لازم است تا حتما در گروه ها و اجتماعات شرکت نمایید. با این کار توجه عموم به شما و فعالیت هایی که انجام می دهید، جلب خواهد شد. باشگاه مشتریان باشگاه ورزشی هر اندازه که بزرگتر باشد، محیط بهتری را برای تبادل نظر و ارتباط دوجانبه فراهم می آورد.
برای راه اندازی باشگاه های بدنسازی علاوه بر هزینه های اولیه، میلیاردها تومن باید برای تجهیز کردن باشگاه خرج کرد، اما خبر خوشایند این است که موفق شدن در تاسیس یک باشگاه کار مشکلی نیست و به طور کلی احتمال موفق شدن در آن بسیار بیشتر از شکست است. اما برای رسیدن به این موفقیت باید به نکاتی باید توجه کنید.
به طور کلی ورزش کردن اونم به صورت حرفه ای و مداوم کار به شدت طاقت فرسایی است. پس هرچقدر که جو حاکم بر سالن و ورزشکاران خشک تر باشه، آن ها را زودتر خسته می کند و باعث می شود تا از ادامه دادن منصرف بشوند همچنین هر ماه که باید مجدد تمدید کنند با این هزینه های زیاد ممکن است که دیگر این کار را انجام ندهند، پس به طور کلی برای داشتن یک باشگاه موفق باید سعی کنید از راهکارهایی استفاده کنید که باعث مشتاق شدن ورزشکاران میشود. دقیقا کاری که به کمک نرم افزار وفاداری لویکلاب میتوانید انجام دهید.
راهکار های معرفی بهتر باشگاه شما با استفاده از نرمافزار باشگاه مشتریان لویکلاب
در نرم افزار باشگاه مشتریان لویکلاب ، می توانید برای مشتاق کردن ورزشکاران برای آن ها جایزه هایی در نظر بگیرید مثلا به ازای هر بار حضور در باشگاه به آن ها سه امتیاز دهید.
یا به ازای هر باری که توانستند در تمرینات رکورد جدیدی را ثبت کند به او پنج امتیاز بدهید یا اگر به مدت چند ماه به صورت متوالی تمامی جلسات را حضور داشت ماه بعدی سی درصد از هزینه ی عضویت او را کم کنید، یا اینکه اگر یکسال به طور مداوم به تمرینات ادامه دهند مکمل های استانداردی مثل کراتین، مولتی ویتامین و… جایزه بدهید. در کل سیاست شما باید به گونه ای باشد که هرچه بیشتر هزینه کنند بیشتر امتیاز و جایزه دریافت خواهند کرد.
گروه بندی مراجعین
یکی از ویژگی های جالب باشگاه مشتریان اماکن ورزشی لویکلاب ،توانایی گروه بندی کردن مراجعین است. این گروه بندی میتواند با نام های تخصصی و اصطلاح های مخصوص باشگاه باشد مثل گروه بزرگسالان و جوانان، گروه سنگین وزنان، گروه زیبایی اندام و… یا اینکه اسم های عمومی مثل گروه طلایی، نقره ای یا برنزی استفاده کنید. سپس برای هر گروه تخفیفات یا جایزه های ویژه ای در نظر بگیرید مثلا افراد گروه های طلایی با سه بار استفاده از سالن سونا یک ماساژ رایگان هدیه می گیرند یا ورزشکاران مربوط به گروه جوانان با هر بار مراجعه سه امتیاز دریافت می کنند و در نهایت با داشتن تعدادی امتیاز به جوایز از پیش تعیین شده ای دست می یابند مثلا با دویست امتیاز یک برنامه ی تغذیه ای رایگان دریافت خواهند کرد.
کارت وفاداری
شما می توانید برای مشتریان خود کارت عضویت نیز تهیه کنید. تصور کنید که کارتی خوش فرم و زیبا، که فرد با هر بار دیدن آن در کیف خود یاد هدف خود ( تناسب اندام) میافتد. این کارت ها از جنس مرغوبی است که طبق سلیقه ی شما طراحی می شوند و مانند کارت های اعتباری قابل استفاده هستند و با هر بار عبور دادن از دستگاه کارتخوان می توانید اطلاعات مراجعه کننده و آخرین تاریخ مراجعه ی یا دیگر اطلاعات او را مشاهده کنید. همچنین فرد هنگام مراجعه به شما در صورت اعتبار داشتن کارت، می تواند از آن به جای پول نقد استفاده کند و دیگر نیازی به آوردن کیف اضافه نداشته باشد.
تبلیغ توسط مشتریان وفادار
یک ترفند بسیار ساده برای افزایش مشتریان وفادار با کمترین هرینه استفاده از مکانیزم پورسانتی باشگاه لویالتی لویکلاب است یعنی می توانید این جایزه ها را به صورت پورسانتی نیز قرار دهید تا مشتریان وفادار شما سعی بیشتری در تبلیغات و معرفی شما به دوستانشان انجام دهند. در این راستا اگر کسی دوستش را به باشگاه شما معرفی کند شما می توانید با توجه به میزان خرجی که شخص معرفی شده می کند درصدی را به شخص معرفی کننده امتیاز یا اعتبار دهید.این افزایش امتیاز هر بار به وسیله ی پیامک به او اطلاع داده میشود و مشتریان شما در هر لحظه میتوانند از تغییر در میزان امتیازات خود با خبر شوند.
هدیهای ماندگار
از دیگر کارهایی که با نرم افزار باشگاه مشتریان لویکلاب می توانید انجام دهید این است که به مناسبت های مختلف مانند روز تولد، عید نوروز، شروع فصل بهار یا زمستان یا هر چیز دیگر هدیه دهید حال بنا به خواسته ی شما این هدیه می تواند به صورت امتیاز، اعتبار،تخفیف، برنامه های غذایی یا ورزشی رایگان، استفاده از برخی از خدمات مانند سونا یا ماساژ رایگان باشد. مثلا میتوانید در پیامکی به او بگویید که به دلیل تولدشان در صورت مراجعه در یک هفته ی آینده به صورت رایگان ماساژ دریافت کنند یا هزینه ی ثبت نام در این ماه برای ایشان نصف خواهد بود.
علاوه بر این در قسمت نظر دهی می توانند به باشگاه شما امتیاز دهند و نظر خود را به اشتراک بگذارند تا شما بتوانید از خواستهها و انتظارات آنها خبر داشته باشید و کم و کاستیها را جبران کنید.
به طور کلی بدنسازی از ورزش هایی است که فرد هر چه در آن پیشرفت کند بیشتر برای ادامه دادن آن مشتاق می شود پس این راهکار ها در اوایل راه به شدت اشتیاق آور است اما بعد از مدتی ورزشکاران خود به خود برای ادامه دادن اقدام خواهند کرد و به مشتری های وفادار شما تبدیل شده و راه موفقیت را برای شما هموارتر می کنند. برای وفادار کردن مشتری ها ما به شما باشگاه مشتریان اماکن ورزشی لویکلاب رو معرفی می کنم و تا آخر با افتخار در کنار شما هستیم.
با راه اندازی باشگاه مشتریان شما می توانید به طور موثر، در زمان صرفه جویی نمایید. به این معنا که مثلا قصد دارید برای ایجاد حس خوب و وفاداری به مراجعه کنندگان خود، برای روز تولد آنها یک پیام ارسال نمایید، این مورد توسط نرم افزار های موجود باشگاه به زمان یا نیروی انسانی خاصی نیاز نخواهد داشت.
از سوی دیگر به کمک اینگونه باشگاه ها، مشتریان شما وفادار تر می شوند. شما می توانید آنها را سورپرایز کرده و با پیشنهادات ویژه خود، نظرشان را جلب نمایید. ارائه کارت های هدیه، افزایش اعتبار، قرعه کشی و … تنها بخشی از امکانات باشگاه فوق خواهند بود.
برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان لویکلاب تماس حاصل فرمایید. کارشناسان لویکلاب شما را برای راه اندازی بهترین باشگاه مشتریان راهنمایی خواهند کرد.