اپلیکیشن لویکلاب مطابق با جدیدترین استاندارهای روز دنیا تولید و برنامه نویسی شده است و استفاده از آن تجربه بسیار خوشایندی را به مشتریان شما هدیه می کند.

ابتدا باید محصولات در پنل مدیریت فروشگاه ثبت شود سپس در اپلیکیشن موبایل نمایش داده شود. امکان پرداخت آنلاین و انواع روش های پرداخت دیگر مثل پرداخت در محل یا پرداخت با اعتبار نیز وجود دارد. همچنبن روش های حمل کالا مثل پست، پیک موتوری و… نیز قابل تعریف توسط شما خواهد بود. برای ثبت و تعریف کالا، به راحتی اطلاعات کالا را درج نمایید.

اپلیکیشن لویکلاب ،علاوه بر امکان فروش آنلاین، تمامی امکانات باشگاه مشتریان را دارا می باشد. مشتریان شما ضمن خرید آنلاین از فروشگاه و یا شعبه های شما، از تخفیف ها و هدایای تعریف شده بهره مند می گردند. اپلیکیشن باشگاه مشتریان لویکلاب ، به صورت کاملا اختصاصی برای فروشگاه شما کار می کند.

مزایای دیگر اپلیکیشن لویکلاب ، یکپارچه شدن سیستم فروش با باشگاه مشتریان است که در این حالت تمامی طرح های تخفیفی ، امتیازات و اعتبارها به صورت کاملا خودکار بر روی خرید مشتریان ثبت می شود.

سفارش هایی که از طریق اپلیکیشن ثبت می شوند، در پنل فروشگاه نمایش داده می شوند و شما می توانید ضمن تایید با رد سفارش ، وضعیت سفارش را نیز تغییر دهید و همچنین وضعیت سفارش خود را در اپلیکیشن لویکلاب به راحتی رصد کنید.

در آخر پس از تغییر وضعیت یک سفارش، نوتیفیکیشن از طریق اپلیکیشن لویکلاب به خریدار داده می شود تا او نیز از جدیدترین وضعیت خرید خود آگاه شود.

اپلیکیشن لویکلاب یک وب اپ PWA هست بر روی تمامی سیستم عامل ها از جمله گوشی ها و تبلت های android ، گوشی های Iphone ، تبلت ipad ، ویندوز ، لینوکس ، mac کار می کند.

شما می توانید به راحتی درگاه پرداخت آنلاین اختصاصی خود را از سایت  pay.ir  داشته باشید و به آسانی و با استفاده از راهنمای موجود ، به اپلیکیشن لویکلاب متصل کنید.

اپلیکیشن لویکلاب هیچ کارمزدی از خرید های آنلاین شما کسر نمی کند و در فروش شما دخالتی ندارد.