هدف از طراحی و اجرای نرم افزار باشگاه مشتریان، ایجاد حس وفاداری مشتری نسبت به سازمان و مجموعه ای است که مشتری حداقل یکبار از امکانات آن سازمان یا مجموعه استفاده نموده است. برای بوجود آوردن این حس وفاداری، می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. این روش ها می تواند از طریق ایجاد کمپین یا برنامه های مختلف و دخیل نمودن مشتری در این کمپین ها باشد که نمونه های مرتبط با این کمپین ها و برنامه های مختلف از قبیل ثبت امتیاز برای خرید بیشتر، ثبت امتیاز برای تعداد دفعات مراجعه و … می باشد.

یا می توان با استفاده از ابزار قویتر در جهت جلب توجه مشتری تلاش نمود. به عنوان مثال زمانی که سازمان کمپین ها و برنامه های خود را در نرم افزار پیاده سازی نمود، سوالی مطرح این است که نمایش این اطلاعات به مشتری چگونه صورت می پذیرد؟
برای این منظور راه های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال برای نمایش اطلاعات مربوط به باشگاه مشتریان لویکلاب می توان از طریق سایت سازمان و ایجاد صفحه مربوط به باشگاه مشتریان اقدام نمود. که شخص در این صفحه می تواند امتیازات به دست آمده، دلایل بدست آوردن این امتیازات و تخفیف های مشمول را مشاهده نماید. دنبال نمود و باعث پویایی و سوددهی بیشتر مجموعه می گردد.
اما یکی از بهترین و کارآمدترین روش های اطلاع رسانی به مشتریان استفاده از اپلیکیشن باشگاه مشتریان لویکلاب می باشد. به این ترتیب که پس از نصب اپلیکیشن لویکلاب بر روی گوشی مشتری، شخص با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود وارد برنامه می شود و امکانات مختلفی را مشاهده می نماید. از جمله ی این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- نمایش امتیازات و بر مبنای این امتیازکسب شده، رتبه شخص
- نمایش نحوه ی رسیدن به این امتیاز
- نمایش آفرها و تخفیف های مرتبط با این رتبه
- امکان استفاده از تخفیف ها و ثبت سفارش جدید برای مشتری
- نمایش سفارشات ثبت شده
- نمایش گزارش های نموداری از خرید مشتری در روزها و ماههای مختلف
- صفحه ای جهت اطلاع رسانی سازمان به مشتری
- سرگرمی ها و قرعه کشی های مختلف